Ettevõte Hankook Tire – on üks suuremaid ja kiiresti kasvavaid rehvide tootjaid, mis toodab innovaatilisi radikaalseid, kuid samas kõrgkvaliteetseid ning kõrge läbitavusega rehve. Praeguseks hetkeks on Hankook auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvide tootjate seas ning on kõige kiiremini kasvav rehvide tootja maailmas. Hankookil on väga kõrged eesmärgid, ettevõtte on juba ammu seadnud enda eesmärgiks kuuluda viie juhtiva ning seejärel lausa kolme juhtiva rehvide tootjate hulka.
Ettevõtte Hankook personal koosneb üle 14 000 töötajast neljas regionaalses peakorteris,. Samuti on ettevõttel üle 20 tütarettevõtte ning 5 uurimis- ning arengukeskust üle terve maailma.
Ettevõte toodab radiaalrehve, sõiduautodele, väikeste tarbesõidukitele, maastikuautodele (SUV, RV), veoautodele ja bussidele ning samuti spordiautodele (ringrajad, ralli). Hankook tarnib rehve juhtivate automarkide, nagu Audi, Ford, Hyundai, Kia, Chevrolet, Mini, Renault, Mitsubishi, Volkswagen paljude automudelite esialgse komplektatsiooni jaoks. Hetkel on ettevõttel 4 tootmisettevõtet ja 4 teaduslikku uuringukeskust (Koreas, Saksamaal, USA-s ning Hiinas). Peamised tööstusjõud asuvad Koreas, mis tagab nii kõrge kvaliteedi, kui ka võrdlemisi madalat toote omahinda.
Kõrge kvaliteet, suurepärased tehnilised omadused, väga head rehvide testide näitajad ning loomulikult vastuvõetav hind teevad Hankook toodangu väga populaarseks autoomanike seas. Tunnustatud rehvieksperdid märkivad, et testidele esitatud korea rehvidel on madal hind, mis üldse ei kajastu nende tarbimisomadustel.
Tunnustus, mida saavutasid Hankook rehvid, on sihikindla ja püsiva töö tulemus. Selle korea ettevõte rehvid on aastalt aastasse kindlalt tõusnud sammhaaval liiderpositsiooni, tõrjudes sealt valdkonna liidreid: ameerika, euroopa ja jaapani ettevõtteid, mille nimed olid pikemat aega edu sünonüümideks.
Ettevõte ajalugu | |
1941 | Ettevõtte Hankook asutamine – esimese rehvitootjana Koreas |
1979 | Ehitati tehas Daejeon linnas Koreas, tolleks hetkeks suurim tehas rehvide tootmise valdkonnas maailmas |
1981 | Asutati tütarettevõte USA-s, Hankook Tire America Corporation |
2001 | Ehitati Euroopa hulgikeskus Rotterdamis, Hollandis |
2003 | Moodustati strateegiline liit ettevõttega Michelin |
2004 | Ehitati kuiva kattega katseväli Geumsanis, Koreas |
2006 | Ungaris avati esimene Hankook euroopa tehas. Käivitati kampaania "Taltsuta metslooma", ettevõtte uus reklaamikontseptsioon |
2007 | Hankook tõuseb seitsmendale kohale rehvide maailma juhtivate tootjate seas |
2010 | Avati rehvide tootjate ülemaailmne koolituskeskus "Hankook globaalse hariduse keskus" |
2011 | Ettevõtte Hankook hakkab ametlikuks rehvide tarnijaks DTM jaoks |
2012 | Hankook kļūst par oficiālo UEFA Eiropas Līgas sponsoru |
Alates 2011-ndast aastast on Hankook Tire eksklusiivne rehvide tarnija kõige populaarsema rahvusvahelise veoautode ralli DTM jaoks. DTM eksklusiivse partneri staatuse saamine märkis uue ajastu Hankook Tire autospordi tegevuses. Eelnevalt tegi ettevõte koostööd pikkade vahemaadega ringradade võidusõitude organisaatoritega, jagades edu koos võitjatega sellistes võistlustes, nagu klassikalised 24-tunnised Le Mans seeriad või võidusõit Nurburgringil. Antud hetkel on Hankook autospordi tegevus keskendatud koostööl DTM-ga.
Alates 2012 aastast on Hankook ühe kõige raskema ja põneva rahvusvahelise jalgpalli turniiri – Euroopa Liiga ametlik sponsor. Samuti on Hankook Melbourne jalgpalliklubi peasponsor Austraalia jalgpalli liigas ning UEFA karikasarja finaaletappide sponsor 2013, 2014 ja 2015 aastatel.
Ettevõte Hankook on saksamaa Bundelsiga Borussia Dortmund ametlik sponsor. Klubi on mitmekordne Saksamaa meister, Karikavõitjate Karika omanik ning samuti Meistrite Liiga võitja.
Hankook on Hispaania klubi Valencia CF sponsor, mis on üks väljapaistvamaid klubisid mitte ainult Hispaanias, vaid terves maailmas. Tänapäevaks on klubi Euroopa kümne tugevaima klubi hulgas ning näitab häid tulemusi rahvusvahelistel jalgpallivõistlustel.
Peale jalgpalli, toetab Hankook ka ragbit, olles Northampton Saints ragbiklubi sponsoriks.
Praegusel ajal valivad üha rohkem autotootjaid Hankook rehve esialgse komplektatsiooni jaoks. Märkimisväärse panuse Hankook Tire edusse andis autode originaalse komplektatsiooni jaoks tarnitavate rehvide tootesarja pidev laiendamine. 2011-nda aasta jooksul näitas ettevõte muljetavaldavat kasvu selles segmendis, suurendades rehvide tarnet uute autode varustamiseks 52% võrra. See on peamiseks brändi populaarsuse ning usalduse kasvu tõendajaks autotootjate seas Hankook Tire toodete kvaliteedi vastu. Praeguseks hetkeks tarnib ettevõte rehve selliste automarkide jaoks, nagu Volkswagen, Audi, BMW, Ford, Hyundai, Kia, Chevrolet ,Daihatsu, Mini ,Toyota, Opel, Renault, Mitsubishi.