Rehvid > Suverehvid > NEXEN N8000
14519
NEXEN N8000
C
Kütusekulu
Veeretakistus on energia, mis läheb ilmaasjata kaotsi, kui rehv puutub teekattega kokku. Mida väiksem veeretakistus, seda väiksem on kütusekulu ja heitgaaside hulk.
A
Klass A- kõige väiksem veeretakistus (väiksem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
G
Klass G- kõige suurem veeretakistus (suurem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
C
Haardumine märjal teel
Haardumistase näitab, kui hästi rehv „kleepub“ märja teekatte külge. Hea haardumistasemega rehvid paistavad silma lühikese pidurdusmaa poolest.
A
A klase- augstākais saķeres līmenis.
G
G klase- zemākais saķeres līmenis.
74db
Müratase
Müra, mida rehvid tekitavad, mõõdetakse detsibellides.
Üks must laine- kõige madalam müratase.
Kolm musta lainet- kõige kõrgem müratase.
€ 92.80
€ 371.20 4 tk eest
Kiirusindeks:
H = max. 210 km/h
Koormusindeks:
103 = max 875 kg
Run Flat:
Laos:
1
Kohaletoimetamise tingimused:
3 päeva

Eriti tõhusad asümmeetrilised UHP-klassi suverehvid
 
 
 
 

Juba üle 70 aasta toodab ettevõte NexenTire kvaliteetseid rehve, töötades välja ja kasutades tootmisprotsessides uudseid meetodeid ja tehnoloogiat.

 

UHP klassi rehvide uut joonist iseloomustab turvisemustri jäikade plokkide asümmeetriline paigutus ja pidevribi välises külgosas, mis suurendab tundlikkust roolijuhtimisele ja stabiilsust pööretel. Katkematud vaheribid tagavad pideva kontakti teekattega mürataseme vähendamiseks ja head kontrolli pikisuunaliste jõudude üle pidurdamisel.

Laiade ja sirgete soontega turvisemuster põhimõttel „3 + 1“  Soonte kasutamine põhimõttel „3 + 1” drenaaži tõhususe parandamiseks ja kaitseks vesiliu vastu märgadel teedel.

Turvisemustri asümmeetriline joonis parandab stabiilsust pööretel ja suurendab tõhusust vee minemajuhtimisel suurtel kiirustel.

Sirge keskribi parandab juhitavust. Püsiv haardumine teega aitab kaasa sirgjoonelise liikumise stabiilsusele suurtel kiirustel ja suurepärasele reageerimisele roolipööretele ootamatute manöövrite korral.

Loomuliku kujuga küljesooned aitavad vesiliu vastu.
Suurepärane kaitse vesiliu vastu suurel kiirusel sõidu ajal.

Saksamaa disainiauhind iF Product Design Award
Auhind iF Product Design Award asutati 1954. aastal ja antakse välja igal aastal Rahvusvahelise Disainifoorumi iF poolt. Igal aastal vaadatakse “iF”-is läbi üle 2000 uudistoote enam kui 37-st riigist. Auväärt ekspertidest koosnev žürii otsustab, missugune toode saab iF-kleebise suurepärase disaini kvaliteedi eest.

 

Good Design Award auhind
Antakse tootele, mille disaini tunnistab suurepäraseks asjatundlik žürii, mis spetsialiseerub viimistluse, funktsionaalsuse, kasutatud materjalide ja majandusliku otstarbekuse küsimustele. Määratakse igal aastal alates 1985. aastast.

Tulemused sõltumatu testid

 

Turvisemustri peamised eripärad

 


 

1. Juhitavus ja tõhusus märjal teekattel
Turvisemustri asümmeetriline joonis: turvisemustri väline tsoon tagab suurepärase juhitavuse, sisemine – suurema tõhususe märjal teekattel.
3. Dünaamiline stabiilsus
Sirge keskribi: aitab kaasa stabiilsusele sirgjoonelisel liikumisel suurel kiirusel ja suurendab tundlikkust roolipööretele.
2. Suurem veojõud
Loomuliku kujuga küljesooned: aitavad tagada suuremat veojõudu nii märgadel kui ka kuivadel teekatetel.
4. Kurvide läbimine ja juhitavus
Turvisemustri joonis jäikade küljeplokkidega: parem kurvide läbimine ja juhtimise stabiilsus.
{php} {/php}

hankook
vredestein
nexen
maxxis