Rehvid > Talverehvid > NEXEN WINGUARD SNOW`G WH2
14589
NEXEN WINGUARD SNOW`G WH2
C
Kütusekulu
Veeretakistus on energia, mis läheb ilmaasjata kaotsi, kui rehv puutub teekattega kokku. Mida väiksem veeretakistus, seda väiksem on kütusekulu ja heitgaaside hulk.
A
Klass A- kõige väiksem veeretakistus (väiksem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
G
Klass G- kõige suurem veeretakistus (suurem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
B
Haardumine märjal teel
Haardumistase näitab, kui hästi rehv „kleepub“ märja teekatte külge. Hea haardumistasemega rehvid paistavad silma lühikese pidurdusmaa poolest.
A
A klase- augstākais saķeres līmenis.
G
G klase- zemākais saķeres līmenis.
69db
Müratase
Müra, mida rehvid tekitavad, mõõdetakse detsibellides.
Üks must laine- kõige madalam müratase.
Kolm musta lainet- kõige kõrgem müratase.
€ 74.50
€ 298.00 4 tk eest

Nexen Winguard Snow'G WH2 on turvise suundmustriga mittenaastutatav talverehv sõiduautodele. Rehvi iseloomustavad usaldusväärsed pidurdus- ja haarduvusomadused mitte ainult märjal teel, vaid ka kinnisõidetud lumel ja jäisel teekattel. Tagab sõiduauto optimaalse juhitavuse talvistes tingimustes.

Kiirusindeks:
H = max. 210 km/h
Koormusindeks:
98 = max 750 kg
Run Flat:
Laos:
Kohaletoimetamise tingimused:
3 päeva

 
Winguard snow g wh62
 
 
 
 

Juba üle 70 aasta toodab ettevõte NexenTire kvaliteetseid rehve, töötades välja ja kasutades tootmisprotsessides uudseid meetodeid ja tehnoloogiat

 

Nexen Winguard Snow'G WH2 on turvise suundmustriga mittenaastutatav talverehv sõiduautodele. Rehvi iseloomustavad usaldusväärsed pidurdus- ja haarduvusomadused mitte ainult märjal teel, vaid ka kinnisõidetud lumel ja jäisel teekattel. Tagab sõiduauto optimaalse juhitavuse talvistes tingimustes.

Tänu Korea rehvitootjate poolt rehvi väljatöötamisel kasutatud arvutisimulatsioonile suudab mudeli Nexen Winguard Snow`G WH2 turvise disain tagada usaldusväärsed talvised sõiduomadused.

Rehvi stabiilsuse ja tõhusa pidurdamise talvistel teedel tagavad rohkearvulised kolmemõõtmelised lamellid ja siksakikujulised soonekesed, rõhutab firma Avitech spetsialist. Laiade V-kujuliste soonte võrk ja kaks välgukujulist pikisoont moodustavad rehvi drenaažisüsteemi, mis saab edukalt hakkama vee ja sulalume ärajuhtimisega kontaktpinnalt. Jäigad tugevdatud õlaplokid aitavad Nexen WH2-l säilitada auto stabiilse juhitavuse maastikul ja manööverdusvõime suurtel kiirustel.

Protektori põhilised eriomadused

Tugevama veojõu saavutamiseksLamellid külgsoones – tagavad veojõu rehvi kulumisel tänu õlasoontes olevatele lamellidele.Parem külghaardumine lumel Z-kujulised topeltsooned – parem külghaardumine lumel tänu Z-kujulistele soontele turvise keskosas. Parem tootlikkus lumel ja märjal teekattel tänu keskmiste Z-kujulise tsentraalse lamelliga plokkide kõrgendatud jäikusele.Tugevam veojõudSiksakilised mikroservadega plokid – tugevam veojõud lumel ja jääl tänu mikroservadega plokkide kujule.Parem drenaažMärg teekate ja vesi – parem vee ja lume drenaaž tänu ümardatud V-kujulistele ristsoontele.Turvise täiustatud struktuur - turvise kuju uus adapteeritud ja optimeeritud süsteem (OCCS) tagab suurema tugevuse, minimeerides rehvi deformatsiooni suure kiirusega sõitmisel.Optimaalne turvisemuster - soonte pidurdavate elementide kuju optimeerimine suurendab naastude efektiivsust (hoiab ära jää lahtitulemise naastu küljest).Kõrgtugev terasvöö - – tõhusam pidurdamine OBCS-tehnoloogiaga optimaalseks haardumiseks ja koormuse jaotumiseksKülgkatete parem kaitse - suurem stabiilsus liikumisel ja tugevus tänu uuele kaitseviisile, mis hoiab ära külgkatete mistahes vigastused auklikel teedel sõitmisel.
{php} {/php}

 

 


hankook
vredestein
nexen
maxxis