Rehvid > Suverehvid > VREDESTEIN ULTRAC VORTI
18238
VREDESTEIN ULTRAC VORTI
E
Kütusekulu
Veeretakistus on energia, mis läheb ilmaasjata kaotsi, kui rehv puutub teekattega kokku. Mida väiksem veeretakistus, seda väiksem on kütusekulu ja heitgaaside hulk.
A
Klass A- kõige väiksem veeretakistus (väiksem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
G
Klass G- kõige suurem veeretakistus (suurem kütusekulu ja heitgaaside hulk).
B
Haardumine märjal teel
Haardumistase näitab, kui hästi rehv „kleepub“ märja teekatte külge. Hea haardumistasemega rehvid paistavad silma lühikese pidurdusmaa poolest.
A
A klase- augstākais saķeres līmenis.
G
G klase- zemākais saķeres līmenis.
70db
Müratase
Müra, mida rehvid tekitavad, mõõdetakse detsibellides.
Üks must laine- kõige madalam müratase.
Kolm musta lainet- kõige kõrgem müratase.
€ 149.90
€ 599.60 4 tk eest

Ultrac Vorti on rehv, mis kuulub turu tippsegmenti – Ultra High Performance’i klassi. Rehv paistab silma hea haarduvuse, juhitavuse, mugavuse ja pidurdamise poolest nii kuival kui ka märjal teel. Tänu innovaatiliste tehnoloogiate kasutamisele on rehv hämmastavalt vaikne. Lisaks sellele on Ultrac Vorti saadaval erilistes, auto tagateljele mõeldud mõõtudes. Sellised rehvid on välja töötatud spetsiaalse profiili ja struktuuriga ning mõeldud eelkõige sportautodele, mille esi- ja tagatelje rehvid on erinevate mõõtmetega. Et märjal teel sõites juhivad suurema osa vett ära just esitelje rehvid, on tagumiste rehvide ülesandeks keskendumine haarduvusele ja stabiilsusele.

Kiirusindeks:
Koormusindeks:
Run Flat:
Laos:
4
Kohaletoimetamise tingimused:
3 päeva

 

Ultrac Vorti rehvid – need on eriti tõhusad Ultra High Performance klassi rehvid, mis on ette nähtud turu kõige kõrgema segmendi jaoks.

 

Rehvid töötati välja tihedas koostöös Itaalia disainiettevõtte Giugiaro’ga. Ultrac Vorti rafineeritud joonis ja asümmeetriline profiil teevad rehvide välimuse äärmiselt sportlikuks ja ainulaadseks. Rehvidel on suurepärased haardumise, juhitavuse ja mugavuse näitajad, samuti pidurdamisomadused nii kuival kui ka märjal teekattel. Tänu uudsete tehnoloogiate kasutamisele jäävad rehvid imeliselt müratuteks.

Lisaks põhimõõtmetele, on saadaval ka Ultrac Vorti variandid tagateljele paigaldamiseks. Sellistel rehvidel on adapteeritud profiil ja spetsiaalselt välja töötatud struktuur ning need on ette nähtud eelkõige sportautodele, milledel on erinevate suurustega rehvid esi- ja tagasillal. Kuna just esirehvid vastutavad suurema osa vee minema juhtimise eest märjal teekattel, on nende rehvide peamine ülesanne – suurem haardumine ja stabiilsus.

Giugiaro disain

Alates 1997. aastast teeb Vredestein aktiivset koostööd kogu maailmas kuulsa juhtiva Itaalia disainibüroo Giugiaro Design’iga. Giorgetto ja tema poeg ning järgija Fabrizio Giugiaro on väga tugevasti mõjutanud nii brändi kui ka Vredestein’i toodangut. Selle ainulaadse brändiliidu mõlemad pooled saavad kasu koostööst ka tänapäeval. Tänu koostööle Giugiaroga on ohutusele ja disainile tuginev bränd  Vredestein väga hästi arenenud ja leidnud koha Euroopa premium brändide nišis.

 

Disainibüroo Giugiaro Design on välja töötanud ainulaadse turvisemustri joonise ja Ultra High Performance klassi rehvi küljed. Kahtlemata on ettevõtte inseneride jaoks otsustavaks teguriks toote ohutus, kuid Vredesteini puhul käivad ohutus ja disain alati käsikäes.

Tehnoloogilised lahendused

Disain
Ultrac Vorti rehvide turvisemustri ja külgseinte välimust töötati välja eesmärgiga rõhutada nende sportlikkust. Kahel pikisoone välisseinal on kaks kaldenurka. Neist 45° nurk on ette nähtud plokkide suurema stabiilsuse saavutamiseks külgedel ja külgjõudude paremaks kompenseerimiseks pööretel. Lisaks on küljesoontel kaldenurk 10°, mis tagab veeresujuvuse, ennetab ebaühtlast kulumist ja säilitab rehvide madala märataseme. Turvisemustri spetsiaalsed noolekujulised elemendid aitavad kaasa rehvide paremale kursil püsimisele.

Nelja raadiusega kontuur
Sagedamini esinevad 3 raadiusega kontuurid, kuid Ultrac Vorti rehvide kontuuril on 4 raadiust. Selline kontuur töötati välja kontaktpinna suurendamiseks ja selles rõhu jaotumise ühtlustamiseks. Kurvide läbimisel mõjuvad rehvi välisküljele suuremad koormused, mis viib kontaktpinna kuju ja pinnarõhu jaotumise muutumiseni. Uuendatud rehvikontuur tagab kurvide veatu läbimise teedel.

Turvisemustri asümmeetriline joonis
Rehvide turvisemustril on asümmeetriline joonis, mis töötati välja ettevõtte Vredestein poolt spetsiaalselt rehvide väliskülje teekattega kontakti määra suurendamiseks ja külgjõu suurendamiseks manööverdamisel paremale või vasakule. See aga omakorda mõjutab positiivselt juhitavust.

Ultrac Vorti rehvide omapäraks on plokkide rafineeritud asümmeetriline paigutus turvisemustri külgosades. Koos külgosade soonte optimeeritud nurgaga vähendab see mürataset. Plokkide suhteline nihkumine sisemistes ja välistes külgosades aitab ennetada helilainete tugevnemise võimalust. See teeb rehvid veelgi müratumaks mitte ainult vahetult pärast ostmist, vaid kogu kasutusea kestel.

 
 
Eripärad Eelised
Turvisemustri ja külgede joonis Giugiarost Ainulaadne rõhutatult sportlik välimus
Spetsiaalsed rehvid tagatelje jaoks laiade pikitriipude ja täiendavate kitsaste pikisoontega Optimaalne tasakaal esi- ja tagatelje vahel paremaks haardumiseks
Suure Silica sisaldusega koostis (OSP) Parem haardumine ja juhitavus märjal ja kuival teekattel
Elastsed punktid turvisemustri keskosas Väike veeretakistus ja lühem pidurdusteekond märjal teekattel
Turvisemustri optimeeritud, lai joonis Väike veeretakistus ja lühem pidurdusteekond märjal teekattel
Laiad pikisooned Suurepärane vee minema juhtimine
4 raadiusega kontuur Suurepärane haardumine ja juhitavus samaaegse ühtlase kulumisega
 
 
{php} {/php}

hankook
vredestein
nexen
maxxis