AutoBild: Suur suverehvide 205/55R16 test (03.2011) "Hankook Kinergy eco – rehvidemaailma tõusev täht"



Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011)AutoBild eksperdid otsustasid korraldada oma ajaloos suurima testi, et valida " 2011.aasta superrehvid", milleks valiti välja 50 erinevatest segmentidest, tootjatest ja kasutajate hulgas populaarsetest rehvidest mõõtmes 205/55R16.

Peamiste pretendentide nimed on kõigile teada - need on Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear ja Pirelli. Kuklasse neile hingavad sellised kandidaadid, nagu Firestone, Fulda, Kleber, Uniroyal ja Vredestein. Samuti häid tulemusi võib oodata Hankook, Kumho, Nokian, Toyo ja Yokohama rehvidelt, lisaks testis on palju rehve ettevõttelt, kelle nimed teie võib-olla kunagi varem pole kuulnudki, kuid ka neil anti võimalus katsuda jõudu tunnustatud liidritega. Siin mõned neist: Dayton, Debica, Kingstar ja Star Performer. Võimalik, et neil õnnestub üllatada oma omadustega?

Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011)
Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē superriepu 205/55R16 (2011)

Võistlus toimub väga lihtsate reeglite järgi. Esimene reegel: kes pidurdab kõige paremini, jõuab finaali.  Teine reegel: kelle pidurdusteekond üle 40 meetri kuival ja üle 50 meetrit märjal teel, saadetakse kohe koju.

Niinimetatud brändirehvid nende katsetega tulevad toime probleemideta, ainult Goodyear ja sugulasbrändi rehvid Dunlop ootamatult leiavad end väljakukkumise piiril pikka pidurdusteekonna tõttu märjal teel.

Samal ajal rõõmustasid teise ​​ešeloni talendid. Näiteks, parima tulemuse märjal teel ootamatult näitas Fulda Carat Progresso ning kõigile tundmatu Syron Race 1, mis esialgselt asusid autsaiderite hulgas, suutsid saavutada teatud edu. Aplaus neile.

Kuid nüüd odavatest rehvidest. Zeetex, Kenda, Sunny, Wanli, Infinity ja Chengshan kohta seda ei ütle. Turvalisus? Null. Kui pidurdusteekond on pikem 15 meetri võrra, tähendab see, et kokkupõrke korral auto liigub edasi kiirusega 50 km/h. Nendel rehvidel siin ei ole midagi teha. AutoBild´i otsus: prügi.

Tähetunniks see võistlus sai kõige uuematele testis osalenud rehvidele - Apollo Accelere, kellel õnnestus pääseda Top 15 hulka. Kõige lootustandvam uudistoode saabus Indiast. Muuseas, piisav arv neid rehve Euroopa turul veel ei ole, seega otsustati, et Apollo finaalis ei osale.

Roheline värv tähendab hea tulemuse, kollane - rahuldava, punane halba tulemust. Samuti rohelise värviga on tähistatud testi teisse ossa pääsenud rehvid.

Nii, järele on jäänud 15 rehvi 50-st, kuna AutoBild eksperdid õiguspäraselt arvavad, et kui rehv ei suuda tagada piisavalt efektiivse pidurdamise, sellel ei ole koht konkursil nimega2011.aasta parim rehv“.

Mitmetel tuntud marki rehvidel aga ei vedanud, ja need enam ei jätka konkureerimist võidu nimel, samas, kui üks kurikuulus kaotaja suutis jõuda finaali, kus ta peab läbima veel mitmeid katseid olulistes näitajates.

Mingeid ilmselgeid ebaõnnestumisi ei tekkinud ühelgi osalejal, mis ei olegi üllatav, kui arvestada rangete valikutingimustega esimeses voorus. Žürii erikiituse osaliseks sai Bridgestone ja Toyo hea haarduvuse eest eriti kurvilisel rajal,  parimaks juhitavusel kuival ja märjal pinnal aga tõusev täht rehvimaailmas - Hankook Kinergy eco.  Kahju ainult, et kiirel sõidul need rehvid saavad ruttu otsa - DEKRA kulumistestis pärast 10 000 km läbimist Hankook maandus eelviimasele positsioonile.  Aga omaette meistriklass kulumisega toime tulemises oli Energy Saver („rohelised", kütusekulu vähendavad rehvid), mis vaatamata isegi kõrgele hinnale, on tunnustatud kui parimad neile, kes soovivad maksimaalselt säästa. Kahjuks. et saada "superrehvi" tiitel, neile ei jätkunud piisavat haarduvust märjal teel. Ajaloos suurima rehvitesti võitja aga peab olema ideaalilähedane. Kes siis sai hinde "eeskujulik"? Vastuse leiate koondtabelites.
Otsus

Ja nimetus "superrehv-2011" läheb ... koguni kahele kandidaadile: Pirelli Cinturato P7 ja Vredestein Sportrac 3. Mõlemad tagavad maksimaalse kaitse kõikides ilmastikutingimustes ja seejuures erinevad muljetavaldava säästlikkusega. Asjaolu, et isegi kallid rehvid võivad aidata säästa teie raha, tõestab Michelin Energy Saver, mis said "Säästumeistri“ eriauhinna. Kõige dünaamilisemate omadustega on Continental ja Hankook rehvid.

Allikas: Auto Bild

1. koht

Pirelli Cinturato P7

Pirelli Cinturato P7

+ Suurepärasedsõiduomadused kuival ja märjal pinnal.
+ Vägatäpnejuhitavus.
+ Suurepäranehinna- ja kvaliteedisuhe.

-Suurenenudveremüra.

 

            
AutoBild:Hästi                                       

 

 

2. koht

Vredestein Sportrac 3

Vredestein Sportrac 3

+ Vägahästitasakaalustatudrehvid.
+ Parempüsivus vesiliu korral.
+ Heakülgstabiilsus.
+ Suurressurss.

-Suhteliselt madalveeremugavus
AutoBild:Hästi 

 

 

 

 

3. koht

Hankook Kinergy Eco (K425)

Hankook Kinergy Eco (K425)

+ Palju dünaamilisemjuhitavus võrreldesesikohti saavutanud rehvidega.
+ Suurepäranepüsivusvesiliu korral.
+ Kõrge veeremugavus.

-Suurenenudkulumine
AutoBild:Hea

 

 

 

 

4. koht

Continental PremiumContact 2

Continental PremiumContact 2

+ Laitmatujuhitavus ja lühike pidurdusteekond kuival ja märjal pinnal.
+ Suurepäranepüsivusvesiliu korral.

 -Suurenenudkulumine.
AutoBild:Hea

 

 

 

 

5. koht

Uniroyal RainExpert

Uniroyal RainExpert

+ Väga head testitulemusedniiskel pinnal.
+ Suurepäranepüsivusvesiliu korral.
+ Madalkütusekulu.

-Mõnevõrra aeglasemjuhtimisreageering kuival pinnal.
AutoBild:Hea 

 

 

 

 

6. koht

Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia

Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia

+ Dünaamilinejuhitavuskuival pinnal.
+ Suurepäranereaktsioonpööretel.
+ Heapüsivusvesiliu korral.

-Tulemus kütusekulu testis.
AutoBild:Hea

 

 

 

 

7. koht

Fulda Carat Progresso

Fulda Carat Progresso

+ Suurepärane juhitavusja lühim pidurdusteekond märjal pinnal.
+ Heaveeremugavus.

-Keskmised tulemused juhitavuse testis kuival pinnal.
- Suurenenudkulumine.
AutoBild:Hea

 

 

 

 

8. koht

Yokohama C.drive 2

Yokohama C.drive 2

+ Heapüsivusvesiliu korral.
+ Tasakaalustatudsõiduomadusedkuivalpinnal.
+ Madalkütusekulu.

 -Pikkpidurdusteekond ja ebastabiilne reaktsioon märjal pinnal.
AutoBild:Hea

 

 

 

 

9. koht

Michelin Energy Saver

Michelin Energy Saver

+ Lühim peatumisteekondkuivalpinnal.
+ Suurim ressurss.
+ Madalkütusekulu.

 -Keskmised tulemused juhitavuse testides märjal pinnal ja püsivus vesiliu korral.
AutoBild:Rahuldav

 

 

 

 

 

 

10. koht

Toyo Proxes Cf1
Toyo Proxes Cf1

+ Heajuhitavuskuival teel.
+ Madalkütusekulu.

 -Nõrkpüsivusvesiliu korral.
 - Pikkpidurdusteekondkuivalpinnal.
AutoBild:Rahuldav

 

 

 

 

 

 

11. koht

Dunlop Sp Sport FastResponse

Dunlop Sp Sport FastResponse

 

 

 

+ Stabiilne juhitavus kuival teel.
+ Madalkütusekulu.

 -Puudulik juhitavusmärjal pinnal.
 - Pikkpidurdusteekondmärjal pinnal.
AutoBild:Rahuldav

 

 

 

 

 

 

12. koht

Goodyear EfficientGrip

Goodyear EfficientGrip

+ Kõige kõrgem veeremugavus.
+
Madalaim kütusekulu.

 -
 Aeglustatud juhitavuse reaktsioon.
 -  
Pikk pidurdusteekond märjal pinnal.
AutoBild:Rahuldav

13. koht

Gislaved Speed 606

Gislaved Speed 606

+ Lühike pidurdusteekond kuival ja märjal pinnal.
+
Hea veeremugavus.
+
Madal kütusekulu.

-
 Nõrk püsivus vesiliu korral.
-  
Ebapiisavalt täpne juhitavus.
-  
Madal ressurss.
AutoBild:Rahuldav

14. koht

Firestone TZ300a

 Firestone TZ300a

+ Hea pidavus vesiliu korral.
+
ühike pidurdusteekond märjal pinnal.

 -
Tasakaalustamata sõiduomadused.
 -
Madal veeremugavus.
 -
Suurenenud kütusekulu.
AutoBild:Rahuldav

15. koht

Syron Race 1

Syron Race 1

+ Vaikne veeremüra.
+
Madal hind.

- Pikk pidurdusteekond.
-
Oluliselt madal resurss.
-
Suur kütusekulu.
AutoBild:Rahuldav

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis