Gute Fahrt: 235/55 R17 mõõdus crossoverite suverehvide test (2014)



AjakirjaGuteFahrt eksperdid testivad 12 crossoverite suverehvi, kaasa arvatud üks mudel kolmes eri tüüpi mõõtudes. Esimest korda ajaloos valis ajakiri GuteFahrt oma testides 235/55 R17 mõõdus rehvid. Kõik testid toimusid Pirelli testimiskeskuses Põhja-Itaalias, Vizzollas, kasutades kolme diiselmootoriga Volkswagen Tiguan autot esi- ja nelikveoga.

Testitud rehvide nimekiri: Bridgestone Dueler H/P Sport, Continental ContiCrossContact UHP, Dunlop Sport Maxx RT, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A, Pirelli Scorpion Verde, Star Performer SUV-1, Toyo Proxes CF1 SUV, Vredestein Quatrac 3 SUV, WestLake SV308.

 

Testimise programmi kuulus 11 valdkonda. Otsustavaks oli subjektiivsetele hinnangutele veel katsetes juhitavus kuival ja märjal pinnal ning testiti vastupidavust kõrvalekalde vastu märjal rajal, kuid kõigepealt teostati teste esiveolise Tiguan mudeliga, pärast aga 4matic versiooniga. Edasi oli müra ja mugavuse taseme testid, milles hinnati subjektiivselt rehvide omadusi. Hiljem teostati teste sellistes klassikalistes valdkondades nagu pidurdamise tõhusus, vastupidavus erinevate vesiliu tüüpide vastu ja veeretakistus. 

 

Lõppreiting loodi vastavalt järgmistele kriteeriumitele. 25% tulemustest moodustasid väga olulised juhitavuse ja pidurdamise tõhususe testid märjal pinnal, 15% - pidurdamise test kuival pinnal, 10% - juhitavus kuival kattel ja veeretakistuse testid ja 5% testid kõikides ülejäänud valdkondades. Esimese koha, minimaalse ülekaaluga sai Hankook, Pirelli, Dunlop ja äsja uuendatud Continental rehvid kõik need rehvid saavad hinnangu ''Väga hea''.

Kui räägime aastaringsetest Vredesteini rehvidest, siis nende esitlus vastab oodatud tulemustele. Antud rehve kasutatakse ainult soojades klimaatilistes tingimustes ning juhul kui autosõitja liigub suhteliselt vähe.

Avots: Gute Fahrt

 

Võite tutvuda kaheksa parima rehvi tulemustega.

Continental ContiCrossContact UHP Väga head – (ajakirja Gute Fahrtvalik)

Hannoveri insenerid on järjekordselt esitlenud kaasaegsete rehvide parimaid omadusi.

Continental ühendab endas lühikese pidurdustee ja madala veeretakistuse märjal teepinnal.

Lisaks suudavad nad kiiresti ja ettenähtavalt reageerida rooli pööretele ükskõik millistes oludes, kuid soovitatav oleks kõrgem vastupidavus vesiliu tekke vastu.

Dunlop Sport Maxx RT Väga head – (ajakirja Gute Fahrtvalik)

Dunlop on hinnatud Audi Q3 originaalvarustuses, neil on väga kõrged juhitavuse näitajad ja kõrge haarduvuse tase ükskõik millistes oludes.

Antud rehvid ei jää palju maha teistelt pidurdamise tõhususe poolest märjal rajal ja veeretakistuse testides, samas aga näitavad suurepäraseid tulemusi pidurdades kuival teekattel ning neil on kõrge vastupidavus vesiliu tekke vastu.

Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117AVäga head – (ajakirja Gute Fahrtvalik)

Sel suvel pakub Korea Hankook täiesti uut rehvimudelit, järjekordselt tõendades, et nad on võimelised uusi rehve tootma.

Ei ole oluline kas pind on märg või kuiv, Hankook tagab suurepärase manööverdamisvõime ja kõrge haarduvuse ükskõik millises olukorras.

Pealegi on ka nendel rehvidel suurepärane pidurdamise tõhusus, madal veeretakistus ja hea vastupidavus vesiliu tekke vastu.

Pirelli Scorpion VerdeVäga head – (ajakirja Gute Fahrtvalik)

Itaalia skorpion on siiamaani reaalne oht oma konkurentidele.

PPirelli rehvid on homologeerinud ka Volkswagen ja Audi, neil on suurepärane juhitavus ja pidurdamise tõhusus ükskõik millistes oludes.

Seda kõike täiendab madal veeretakistus ja hea mugavuse tase.

Bridgestone Dueler H/P Sport 17 tolliHead +

Jaapani rehvid näitasid tasakaalustatud ja harmoonilist käitumist kuival ja märjal pinnal.

Märjal pinnal pidurdades jäid nad siiski uuematele konkurentidele alla.

Bridgestone rehvidel on ka madal veeretakistus, hea käigu kvaliteet ja madal müratase ning kõrge vastupidavus vesiliu tekke vastu.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2Head +

Goodyear on ettenähtud sportlikumale juhtimisstiilile, see mudel sobib kuni isegi 300 km/h kiiruse jaoks.

Kuigi mugavuse tase on madalam, suudab Goodyear siiski reageerida väga täpselt, neil on neutraalne pööratavus ja hea stabiilsus, teostades äkilisi manöövreid.

Ka kuival kattel reageerivad nad väga kiiresti ja otseselt ja neil on hea vastupidavus vesiliu tekke vastu.

Toyo Proxes CF1 SUVHead –

Spetsiaalselt crossoveritele kohaldatud Jaapani rehvid on piisavalt ohutud ja hästi kontrollitavad kuival ja märjal pinnal, kuid vaatamata suurepärasele haarduvusele nad kalduvad ebapiisavale pööratavusele järskude manöövrite ajal.

Pealegi on neil võrdlemisi madal pidurdamise tõhusus, kuid hea vastupidavus vesiliu tekke vastu ja madal veeretakistus.

Bridgestone Dueler H/P Sport 16 tolliHead –

16 tolli laiad rehvid garanteerivad hea ohutuse taseme, kuigi neil puudub veel suurema populaarsuse võitnud 17 tollise mudeli stabiilsus.

On vajalik suurem roolipöörde nurk, samuti tuleb rehve täiendavalt kontrollida, manööverdamisel ekstreemsemates olukordades.

Pidurdamise tõhusus on keskmine, kuigi vastupidavus vesiliu tekke vastu on parim.

Siiski, isegi mugavuse taseme suhtes väiksema mõõduga rehvidel ei ole reaalseid eeliseid.

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis