Hankook Tire on veenev ADAC, OEAMTC ja TCS suures suverehvide testis (03.2011)



Hankook Optimo K715

Hankook OPTIMA K715 puudusteta ja maksimaalsete hinnetega veenab testijaid kõrgeimas grupis
Patenteeritud kontuurijäikuse kontrollteooria (Stiffness Control Contour Theory) parimaks kontrolliks ja vastupidavuseks
Uus Hankook Kinergy ECO saavutab erilist edu veeretakistusjõus ja läbisõidus
     Neu-Isenburg/Saksamaa, 28. Veebruar 2011.aasta - Hankook Tire põhjalikult veenis Euroopa autoklubi ADAC (Saksamaa), OEAMTC (Austria) ja TCS (Šveits) testijaid oma praeguste suverehvide testis 2011. Hankook Optimo K715 (mõõt 175/65R14T) said ainult kõrgeima klassi hindeid. Kõrgete tulemuste põhjusteks testijad nimetavad Hankook suverehvide ainulaadse tulemuslikkuse kõigis ohutusega seotud näitajates ja üldiselt hästi tasakaalustatud kinnitatud profiili sõiduomadused. Sellest tulenevalt Optimo K715 katkematult jätkab pika Hankook Tire suurepäraste testitulemuste traditsioonile kogu maailmas.
     Enam, kui neli aastakümmet ADAC koos oma Euroopa partneritega on teostanud põhjalikke ja ulatuslikke rehvi teste. Suur tähelepanu on alati osutatud hästi tasakaalustatud suhetele erinevate omavaheliste  omaduste vahel. Lisaks sellele, ka kütusekulu ja kulumise tulemused mõjutavad ADAC suverehvide testitulemusi. Siingi Optimo K715 näitab ennast parimast küljest. Tänu oma suhteliselt madala veeretakistusele, see rehv mitte ainult kaitseb autojuhtide rahakotte tanklates, vaid pealegi selle vähene kulumisaste on eriti keskkohasõbralik.

 

              Hankook Optimo K715 Hankook Optimo K715 Hankook Optimo K715

     Lisaks sellele, Hankook Kinergy ECO oma esimesel aastal turul on osavalt näidanud ennast testijatele inseneridele. Täielikult uue põlvkonna rehvid oluliselt vähendatud veeretakistusjõuga teises testitud mõõdus 195/65R15V saavutasid ülekaalu tulemusega "soovitatavad". Rehvid jätsid eriti hea mulje üha enam olulistes veeretakistuse ja läbisõidu kriteeriumites. Siin  kõige uuem Hankook rehv saavutas paremaid hindeid võrreldes juba tuntud konkurentidega.

 "Asjaolu, et oleme testitud rehvide kõrgemas liigas, tõestab, et valisime õige strateegia, " ütleb Jin-Wook Choi), Hankook Tire haldusasepresident Euroopas ja ettevõtte juht. "Igal aastal me investeerime enam kui viis protsenti meie müügitulu uute rehvide uurimis-ja arendustegevuses. Ja see ilmselt tasub end ära. Tehnilised väljakutsed kaasaegsetele standardrehvidele on maksimaalse ohutuse ja tõhususe ühendamine kõigis tee-ja ilmastikuoludes. Meie tootega Optimo K715 oleme saavutanud parima. Lisaks sellele, meie uus keskkonnasõbralik toote Kinergy Eco on veenev, sest see pakub hea üldtulemuse suurepärase kütusekulu ja läbisõiduga, võrreldes konkurentsiga. Ja see on täpselt see, milleks seda loodi. "

* Kontrol tehnoloogia
Tuletatud ingliskeelsest mõistest Kinetic (tähendab liikumist) ja Control (tähendab kontrolli), Hankook Tire Kontrol tehnoloogia kajastab parima võimaliku sõitja, sõiduki ja tee koostoime juhtimist, mida pakutavad rehvid sõidu ajal. Kontrol tehnoloogia on välja töötatud, et anda juhile kõik hetkel olemasolevad uuemad Hankook rehvitehnoloogia saavutused, ohutuse, sõiduomaduste, sõidumugavuste ja keskkonnakaitse seisukohalt.

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis