Portaal Tyres & Accessories koostas 2014. aasta tulemuste põhjal suurimate rehvitootjate kohta omaenese reitingu.
Rehvitootmise valdkonnas osutus 2014. aastal järjekordselt esikohal olevaks Jaapani korporatsioon Bridgestone, esimesest kahekümnest rääkides aga pole selles rühmas ei juurdetulejaid ega väljalangejaid. Nagu varemgi, järgnevad Bridgestonele Michelin, Goodyear, Continental ja Pirelli, edasi aga toimus paremusjärjestuses rida muudatusi. Näiteks USA Cooperil õnnestus tõusta 13. kohalt kümnendaks, mis oli muuhulgas seotud ka euro nõrgenemisega. Samal põhjusel Goodyear, mille tulem 2014. aastal vähenes 1,4 miljardi dollari võrra (18,14 miljardit dollarit 2013. aasta 9,54 miljardi vastu), suurendas müüki eurodes 5% võrra.
Veel üks firma, mis suutis oma kohta reitingus parandada, oli India MRF, mis jõudis tihedalt kannule oma kaasmaalastele Apollost, jättes selja taha USA Titani ja ka Soome Nokiani, mis langes 19. kohale.
Tänavu on eriti huvitav jälgida võitlust, mis on puhkenud kuuenda koha pärast üleilmses reitingus. Viimased kaks aastat on sellel kohal olnud Hankook, ent kui 2013. aastal korealased edestasid oma lähimat konkurenti – Jaapani Sumimotot – enam kui 100 miljoni euroga, siis seekord edumaa lühenes 7 miljoni euroni. Peale selle eksisteerib võimalus, et Jaapani Yokohama, mis praegu on seitsmendal kohal, kaotab 2015. aastal selle koha, sest talle jõuab järele Taiwani Cheng Shin/Maxxis, mis praegu jääb maha 70 miljoni euro võrra.
Üldkokkuvõttes moodustasid kahekümne juhtiva rehvitootja müügimahud kokku 111,25 miljardit eurot, mis on 1,21% vähem kui 2013. aastal (112,61 miljardit eurot). Suure Kolmiku – Bridgestone, Michelin ja Goodyear – osaks sellest näitajast on peaaaegu 50%.