Hankook I*cept RS W442



 

Ettevõte Hankook Tire on üks suuremaid ning jõuliselt kasvavaid rehvitootjaid, kes toodab kõrge kvaliteediga innovaatilisi ning suure läbisõiduga radiaalrehve. Praeguseks hetkeks on ettevõte Hankook auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvitootjate hulgas ning on kõige kiiremini arenev ettevõte rehvide tootmise valdkonnas.

Saage brändi

Optimaalne talverehv lumel ja jääl sõitmiseks

Hankook Winter I*cept RS W442ökonoomsed talverehvid, parendatud haardumise ja veojõu näitajatega lumistel ja jäistel teedel.

Hankook Winter I*cept RS W442 – kõrgefektiivsetele autodele välja töötatud talverehv. Suurendatud sälkude ja lamellidega protektori plokid tagavad laitmatu haardumise lumel ja jääl. Rehvid sobivad suurepäraselt sõitmiseks karmides talvetingimustes. Tänu Silica komponentide sisaldusega kummisegule on veeretakistus viidud miinimumi, mis vähendab müra, parendab mugavust ja, mis pole sugugi vähetähtis, alandab kütusekulu.

Segmentideks jagatud jäik keskribi tagab väga hea kursilpüsivuse ja maksimaalse juhitavuse lumisel teel.

Protektoril olevad täkked tagavad ebaharilikult võimsa haardumise ning lühikese pidurdus- ja hoovõtumaa. Pikisooned juhivad kokkupuutepunktist suurepäraselt eemale vee ja lume, suurendades sellega auto manööverdusvõimet ja tasakaalustatust jäisel teel.

Rehvi protektori karkassi loomisel kasutati arvutiga modelleerimist, mis tegi võimalikuks Hankook Winter I*Cept RS W442 väliskummide kõigi omaduste maksimaalse optimeerimise. Uusimate tehnoloogiate rakendamine rehvide loomisel lubas suurendada rehvide vastupidavust ja kulumiskindlust. Märkimisväärselt on vähendatud ka veeretakistuse taset, mis võimaldas vähendada kütusekulu.

Saadaval rehvi suurused ja hinnad

Testi tulemused:


  2013
WINTER I*CEPT RS 225/45 R17
Tulemusi
4. koht

  2012
WINTER I*CEPT RS 205/55R16
Tulemusi
4. koht

  2012
WINTER I*CEPT RS 225/45 R17
Tulemusi
5. koha

  2014
WINTER I*CEPT RS 205/55 R16
Tulemusi
Soovitan

Tehnoloogilised lahendused:


1.Sirge, 4 soonekesega sirge soon
Protektori suunatud muster aitab juhtida kokkupuutepunktist tõhusalt eemale vee ja lobjaka
>>> Vesiliu tekke ohtu on vähendatud

2.Keskplokkide siksakikujuline soon
Läbivuseks lumel ja lobjakal
>>> Parendatud veojõud lumel

3.Lainekujuliste täkete tehnoloogia
Diagonaalselt korraldatud täkked
>>> Hea haardumine libedatel pindadel

4.Lai protektor
Maksimaalne kokkupuutepunkt
>>> Kõrgendatud efektiivsus jääl

5.Silica komponent
Parendatud haardumine talvistel teedel
>>> Aitab suurendada läbisõitu ja vähendada kütusekulu.

Erisuunalised sälgud
0˚ kuni 10˚ või 15˚ nurga all asuvad sälgud tagavad parema haardumise igasugustes tingimustes.




Sälkude maksimaalne arv
Sälkude arvu suurendamine 14% võrra, võrreldes olemasoleva standardiga, lubas tagada suurepärase haardumise lumistel teekatetel.

 

Parendatud kokkupuutepunkt – tõhusaks pidurdamiseks
Kokkupuutepunkti optimeeritud kuju, tõhusamaks pidurdamiseks, on saadud kokkupuutepunkti laiuse ja pikkuse arvutisimulatsiooni abil. Tänu suuremale kokkupuutepunktile, võrreldes olemasolevate rehvidega, on Winter I*cept RS rehvidel parem pidurdus lumel ja jäistel teedel.

Control -tehnoloogia - see on Hankook Tire tehnoloogiate filosoofia, mis peegeldab kontseptsiooni, et rehv peab laitmatult kontrollima juhi, auto ja tee koosmõju. Control-tehnoloogia võeti kasutusele selleks, et Hankook Tire toodang tagaks tarbijatele maksimaalsed eelised ning parima juhtimiskogemuse, ohutuse, mugavuse, juhitavuse, efektiivsuse ja keskkonnasõbralikkuse näol.

Täitmine    Ohutus    Mugavus    Ökoloogia

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis