Ettevõte Hankook Tire on üks suurimaid ning jõuliselt kasvavaid rehvitootjaid, kes toodab innovaatilisi kõrge kvaliteediga ning suure läbimusega radiaalrehve. Praeguseks hetkeks on ettevõte Hankook auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvitootjate hulgas ning on kõige kiiremini arenev ettevõte rehvide tootmise valdkonnas. 

Saage brändi

Rehv Hankook K425 Kinergy Eco – see on suverehv, mis on ette nähtud laiale valikule sõiduautodele alates väikeautodest ning lõpetades pereautodega. Ta on orienteeritud ohutuse, mugava juhtimise ja energiasäästlikkuse tagamisele.Kõige uuemate ning seni antud segmendis kasutamata materjalide, nagu silikaatnanoosakeste kombinatsioon ning komponentide segamise arenenud tehnoloogiad võimaldavad  KINERGY ECO rehvidel vähendada veeretakistust 12% võrreldes tavaliste rehvidega.

Selline energiasäästlikkus väljendub kütusekulu vähenemises ning sellega langeb ka CO2 kogus heitegaasides. Peale selle näitavad need universaalrehvid suurepäraseid tulemusi valdkondades, mis on seotud ohutuse ning pidurdamisega märjal teel. Võrreldes teiste sama klassi rehvidega vähendavad antud rehvid pidurdamisteed 8%.

 

Ventus v12 evo2 k425
Ventus v12 evo2 k425
Ventus v12 evo2 k425
Ventus v12 evo2 k425

Saadaval rehvi suurused ja hinnad

ОЕ:

Rehvid Hankook K425 Kinergy Eco on paljude autotootjate poolt hinnatud ning välja valitud tehases komplekteerimiseks järgmiste autode jaoks:

  -  Volkswagen Caddy

  -  Volkswagen Up!

  -  Hyundai i10

  -  Hyundai i30

  -  Hyundai i40

  -  KIA Picanto

  -  KIA Soul

  -  KIA Rio

Katsetulemused


 Za Rulom logo 2013
Kinergy Eco K425 185/60 R14
Tulemused
4 KOHT

За Рулём:
За Рулём 185/60 R14 mõõdus säästurehvide test (2013)


  2011
Kinergy Eco K425 205/55R1
Tulemused
3 KOHT

Auto Bild:
Auto Bild 205/55 R16 mõõdus säästurehvide test (03.2011)

Tehnoloogilised lahendused


Arvukate kanaliäärte hargnenud võrk tagab kõrged haakuvuse ja veojõu omadused kuival teekattel. Kanalid ise koosmõjus ringkanalitega täidavad drenaaži funktsiooni, viies efektiivselt vee kontaktpinnast välja.Protektori keskosa katkematud ribad  hoiavad autot, muudavad rehvi liikumise ühtlaseks, protektori õlatsoon võtab enda peale aga kõrgetel kiirustel läbitavates kurvides tekkiva ülekoormuse. Õlatsoonis on rehvi ehitus kahekihiline, mis garanteerib akustilise mugavuse.

 

  ÖKOLOOGIA

Ökoloogiliselt puhtad tehnoloogiad viivad rehvide poolt ümbritsevale keskkonnale avaldatava mõju miinimumini ning aitavad ostjatel säästa rehvide eluea ja vastupidavuse arvelt.

 
OHUTUS

Ohutuse tehnoloogiad tagavad rehvi ehituse ja koostise terviklikkuse säilimise juhul,  kui see on kõige vajalikum: suure koormuse all või juhtimisel ohtlikes tingimustes.

 

MUGAVUS

Mugavuse tehnoloogiad võimaldavad vabaneda pingest juhtimise ajal tänu mürataseme, vibratsiooni ning jäikuse vähendamisele.  Tehnoloogiad põhinevad täpsel mõistmisel sellest, kuidas töötavad ning käituvad rehvid reaalsetes situatsioonides.

 

Control -tehnoloogia - see on Hankook Tire tehnoloogiate filosoofia, mis peegeldab kontseptsiooni, et rehv peab laitmatult kontrollima juhi, auto ja tee koosmõju. Control-tehnoloogia võeti kasutusele selleks, et Hankook Tire toodang tagaks tarbijatele maksimaalsed eelised ning parima juhtimiskogemuse, ohutuse, mugavuse, juhitavuse, efektiivsuse ja keskkonnasõbralikkuse näol.

Täitmine Ohutus Mugavus Ökoloogia

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis