Hankook RW08 Dynapro i cept



 

Ettevõte Hankook Tire on üks suuremaid ning jõuliselt kasvavaid rehvitootjaid, kes toodab kõrge kvaliteediga innovaatilisi ning suure läbisõiduga radiaalrehve. Praeguseks hetkeks on ettevõte Hankook auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvitootjate hulgas ning on kõige kiiremini arenev ettevõte rehvide tootmise valdkonnas.

Saage brändi

Kergveokitele mõeldud DYNAPRO I*Cept RW 08 talverehvil on protektori suunatud muster, suurepärane läbimisvõime, kõrgendatud mugavustase ja suurepärased pidurdusomadused.

Rehv koosneb spetsiaalsest kõrge Silica sisaldusega kummisegust, mis tagab maksimaalselt efektiivsed haardumisomadused märja teel talvistes tingimustes ja võimaldab rehvi kasutamist erinevatel temperatuuridel.

Hankook Dynapro I*Cept rehvi protektori mustris on arvukalt lainekujulisi lamelle ja pikisuunalisi pool-lamelle. See võimaldab parendada rehvi haardumist teega kõigis suundades, soodustab tõhusamat pidurdamist ja vähendab mürataset.

Protektori suunatud mustri täiustatud disain parendab juhitavust ja kursilpüsivust. Toega tugevdatud kesktsooni plokid allutatakse liikumise ajal väiksemale deformatsioonile, mis võimaldab parendada stabiilsust mistahes teekattel.

Arvutiga modelleerimise süsteemi kasutamine võimaldas saavutada optimaalse surve jaotumise kokkupuutepunkti kokkupuutel teekattega. Auto käitumine teel muutub seejuures stabiilsemaks, pidurdamine aga tõhusamaks.

Saadaval rehvi suurused ja hinnad

Tehnoloogilised lahendused


Pidurdust lumel on parendatud 9% võrra

Ristuvate plokkide süsteem
Protektori plokid on nurga all kokku ühendatud – paremaks kontrolliks ja pidurdamiseks jäistel teedel.
Keskribi
Lisaks suurepärase juhitavuse tagamisele kuival ja märjal teel parendab keskribi haardumist lumel ja jääl.
Tugevdavad eendid keskribis
Hoiavad ära keskploki liikumise – paremaks pidurduseks jääl.
Vertikaalne hambuline soon
Pikki soonte seinu paiknevad täkked parendavad veojõu näitajaid lumel.
Õlatsooni kahetasandiline plokk
Kahetasandiline 3D plokk tagab õlatsooni ääre lumme sisselõikumise efekti.
Hambuline soon
Soone hambulised seinad tagavad suurepärase haardumise lumel.

Täketevahelised vahetükid
Täkked on omavahel ühendatud – tagamaks sulava lume paremat eemalejuhtimist.
4 sirget ja 2 siksakikujulist soont
4 sirget soont juhivad eemale vee – parima veojõu saavutamiseks märjal pinnal. Kaks siksakikujulist soont tagavad usaldusväärse haardumise lumisel pinnal.

Kokkupuutepunkti parendatud kuju

Kokkupuutepunkti optimaalne kuju – pidurduse parendamiseks – on loodud kokkupuutepunkti laiuse ja pikkuse varieerimise teel. Tänu suuremale kokkupuutepunktile on parendatud väliskummi pidurdusnäitajaid lumel ja jääl.

Silica sisaldus kummisegu koostises

Silica sisaldus kummisegu koostises parendab rehvi tõhusust lumel ja märjal teekattel.

Kõrgendatud jäikusega profiil (SCCT)

Kõrgendatud jäikusega profiil parendab kulumiskindlust.

 

Control -tehnoloogia - see on Hankook Tire tehnoloogiate filosoofia, mis peegeldab kontseptsiooni, et rehv peab laitmatult kontrollima juhi, auto ja tee koosmõju. Control-tehnoloogia võeti kasutusele selleks, et Hankook Tire toodang tagaks tarbijatele maksimaalsed eelised ning parima juhtimiskogemuse, ohutuse, mugavuse, juhitavuse, efektiivsuse ja keskkonnasõbralikkuse näol.

Täitmine    Ohutus    Mugavus    Ökoloogia

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis