Hankook Ventus Prime 3: uus kõrgeima mugavustasemega rehv Euroopa maanteedele



Hankooki uusim kõrgeima mugavustasemega rehv Euroopa maanteedele Ventus Prime3 on muutunud autojuhtidele kättesaadavaks kogu regioonis. Ventuse perekonna kõrgeima mugavustasemega sõiduautorehvide eduka seeria viimane täiendus on välja töötatud optimaalse tasakaalu saavutamiseks efektiivsuse, ohutuse, mugavuse ja keskkonnasõbralikkuse vahel. Peale selle rahuldavad Ventus Prime3 rehvid nende autojuhtide nõudmisi, kes igapäevaselt sõidavad keskklassi autode ja luksuslike limusiinidega ning kellele on tähtis, et auto salongis oleks mugav viibida.

hankook prime3 03

Kõrgtasemega rehvide tootja Hankook on toonud Euroopa turule uue rehvi Ventus Prime3. Rehv Ventus Prime3, mis on loodud optimaalse tasakaalu saavutamiseks efektiivsuse, ohutuse, mugavuse ja keskkonnasõbralikkuse vahel, on Ventuse eduka mugavusseeria uusim lipulaev ning tagab autojuhtidele suurepärased dünaamilised karakteristikud, aga samuti paremad pidurdusnäitajad nii märjal kui ka kuival teekattel. Rehv on saadaval 53 tüüpmõõtmes alates 15 kuni 18 tollini.
Hankooki inseneride põhiliseks saavutuseks Ventus Prime’i toodete uue põlvkonna väljatöötamisel on parema pidurdamisvõime saavutamine märjal teekattel. Uue koostisega kummisegu, millesse kuulub suurepäraste haarduvusomadustega Silica, ning uudse segamistehnoloogia rakendamine tagavad polümeeride ja täiteainete tunduvalt parema jaotumise kummisegus. Selle tulemusena on pidurdusomadused märjal teekattel paranenud 8%, samaaegselt on vähenenud rehvi veeretakistus. Nelja laia soonega turvisemuster tagab kiire veeärajuhtimise, parandades kontrolli autojuhtimise üle märgades ilmastikutingimustes ning vähendades vesiliu tekkimise ohtu. Spetsiaalsete erineva sügavusega põiksoonte tegemisega turvisemustrisse on olenevalt nende asetusest leitud kompromiss Ventus Prime3 efektiivsuse vahel märjal ja kuival teekattel.
Veel üheks tähtsaks saavutuseks Ventus Prime3 juures on edu, mida on saavutatud efektiivsuse tõstmises kuival teekattel. Turvise erilise optimeeritud asümmeetrilise kujunduse tulemusena on rehvi kontaktjälg suurenenud 10%. Turvise parendatud rist- ja radiaaljäikuse ühitamise teel pideva välise õlakatte ja välimiste ribide hübriidse jäikusega on saavutatud suurepärane juhitavus kuival teekattel. Pidurdusvõime kuival teekattel on samuti paranenud 3%, veojõudu aga on suurendatud kompleksselt muude täiustustega. Turviseplokke ümbritsevate faasitud servadega soonte kohandamine lubab saavutada kontaktjälje viivitamatu laienemisefekti kohe pidurdamise alguses.
Hiljuti väljatöötatud funktsionaalsed suure molekulmassiga polümeerid, mida kasutatakse Hankooki Ventus Prime3 rehvisegu koostises, suurendavad kulumiskindlust 9%.

Rehv on varustatud moodsa tugeva ja kerge viskooskarkassiga, laiade terasest randivitste komplektiga, mis on kaetud õmbluseta tugevdusvööga, ja kõrgtugeva randitäidisega juhtivuse parendamiseks, rooli täpsemaks järgimiseks ning suurepäraseks juhitavuseks isegi suurtel kiirustel.

Turviseplokkide optimeeritud ehitus koos külgsoonte parimate kaldenurkade ja turbulentsivastaste külgkatetega vähendab välismüra taset, tõstes sellega veelgi Ventus Prime3 niigi suurepäraseid mugavusnäitajaid. Soonte paigutamise uue tehnoloogia rakendamisega on Hankooki insenerid suutnud oluliselt alandada uute ja kasutatud Ventus Prime3 rehvide turvisemüra.
Nagu kogu Hankooki tooteseeria Ventus toodang, nii on ka uus kõrgeima mugavustasemega rehv varustatud visuaalse kulumiskontrolli indikaatoritega (VAI) rehvi õlapiirkondades, mis võimaldab autojuhil lihtsalt ja arusaadavalt kontrollida oma auto rehvide reguleeringut.

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis