Vredestein demonstreeris Frankfurdis ühisstendi Mansory’ga



Apollo Vredestein ja tuntud tuuninguateljee Mansory ühinesid Frankfurdi autosalongis oma uudistoodete demonstreerimiseks.

mansory

Kahe tuntud Premium-brändi ühisstendil oli välja pandud mitu Mansory uut eksklusiivset automudelit, mis olid varustatud Vredesteini rehvidega, rehvifirma aga esitles messil oma ajaloo suurimat online-reklaamikampaaniat #Rocktheroad.

1989. aastal asutatud firma Mansory on spetsialiseerunud selliste autotootjate nagu Rolls-Royce, Bentley ja Aston Martin luksusautode tuunimisele. Rohkem kui kahesajast spetsialistist koosnev meeskond on valmis täitma kliendi ükskõik kui eksklusiivse soovi. Vredesteini rehvid valiti välja seepärast, et need mitte üksnes ei võimalda kasutada kogu võimsate autode potentsiaali, vaid on ka efektse disainiga.

Kampaania #Rocktheroad käivitati 8. septembril Ibizal (Hispaania) ning selle läbiviimisse kaasati kaks korda maailma parimaks diskoriks tunnistatud DJ Hardwell ja hispaania testisõitja Carmen Jorda. Kampaania käigus pööratakse põhitähelepanu muusikale, aga ka sotsiaalmeedia ulatuslikule kasutamisele, mis on Vredesteini turundusstrateegias uus nähtus.

“See kampaania annab tunnistust muutustest Vredesteini kaubamärgi positsioneerimises, – tähendas Apollo turundusdirektor Marc Paraciani. – Kavatseme suunata põhitähelepanu nooremale auditooriumile, kes armastab masinaid ja sõidust saadavat naudingut.“

Colesa.ru

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis