VREDESTEIN Sportrac 5

 

Vredestein töötab välja ning toodab premium klassi rehve erinevatele sõiduautodele ning igasuguste kliimatingimuste jaoks.

 

Uued Vredesteini suverehvid on uuendatud versioon Sportrac 3 rehvidest, mis on ennast suurepäraselt tõestanud erinevate testide käigus. Ettevõte  „jättis meelega vahele” uudistoote nimes number 4, et hoida ära võimalikku segamini ajamist Vredesteini aastaringsete rehvidega. Sportrac 5 on vaiksed, erakordselt mugavad suverehvid ning väga tasakaalustatud sportliku profiiliga rehvid, mis kindlustavad suurepärase juhitavuse nii märgade kui ka kuivade teeolude korral. Sportrac 5 rehvide mõõtude valik võimaldab paigaldada neid keskklassi mainekatele autodele.

Giugiaro disain

Vredestein Sportrac 5 on välja töötatud koostöös Itaalia disainifirmaga Giugiaro. Viimase paari aasta jooksul on loodud koostöö tulemusena autojuhtide lemmikuteks saanud Vredestein Ultrac Cento ja Ultrac Sessanta rehvid.

Giugiaro Design töötas välja protektori mustri, tähistuse rehvi Sportrac 5 küljel ning lisaks veel mõned tähtsad komponendid. Kõigi nelja soone algusosa tumendamine rõhutab asümmeetriat ning annab rehvile sportliku välimuse, tähistus rehvi külgpinnal täiustab ainulaadset elegantset disaini. Lisaks asetseb Sportrac 5 õlal protektori kulumisindikaatori kõrval logo „Vredestein” .  

 

Sõltumatute ekspertide poolt läbiviidud testide tulemused

adac-sportrac5ace-sportrac5-sportrac-5-tests-2013-eesportrac-5-tests-2013-ee
 

Tehnoloogilised lahendused

Suurepärane juhitavus ning pikk tööiga
Erinevalt rehvist Sportrac 3, on Sportrac 5 asümmeetrilise, mitte suunatud protektorimustriga. Samuti on rehvil konstruktiivsed käänupunktid keskmistes soontes, mis tagavad väikese veeretakistuse ning optimaalse rehvijälje rõhu ühtlaseks jaotumiseks teekattel.  See tagab rehvi ühtlase kulumise ning suurepärase juhitavuse nii kuival kui ka märjal teekattel.

Handling Tuned Sidewall tehnoloogia
Sportrac 5 kasutab Handling Tuned Sidewall tehnoloogiat. Koos võimsate välisõlgadega ning vastupidava ehitusega tagab antud tehnoloogia autole erilise sportliku käitumise ning suurepärase juhitavuse..

Ohutu ning vaikne sõit
Sportrac 5 rehvidel on neli pikisuunalist soont optimaalseks veehajutamiseks ja maksimaalseks kaitseks vesiliu eest. Rehvi läbimõeldud õlaplokkide paigutus tagab väga hea pidurdamisjõu märgades teeoludes ning väikese mürataseme (sisemise ja välise). Ühendades kõiki neid väärtusi, lõid ettevõtte Vredestein insenerid kõige sportlikumad turul esitatavatest rehvidest Sportrac 5,  V segmendi jaoks.

 
 
Omadused Eelised
Handling Tuned Sidewall tehnoloogia Auto sportlik käitumine ning suurepärane juhitavus
Optimeeritud lai protektor Sisemise ning välise müra madal tase
Koormuse ühtlane jaotumine ning rehvi vastupidav struktuur Lühike pidurdusteekond ning väga hea juhitavus kuival ja märjal pinnal
Õlatsooni neli pikisuunalist soont asümmeetriliste soontega Efektiivne vesiliu takistus ning madalam sisemine müra
Rehvi protektori sooned Väike veeretakistus
Giugiaro poolt loodud asümmeetriline disain Rehvi täiustatud sportlik välimus
 

VREDESTEIN rehvid

Vredestein Sportrac 3 rehv, arvukate auhindade võitja, on loodud Vredesteini poolt keskmise suurusega autodele ning saadaval standardsuurustes 15”-17”.

Rehv Vredestein Ultrac SUV Sessanta on unikaalne uudistoode SUV klassi autodele mõeldud premium rehvide segmendis.
Ultrac Cento rehvi näol on tegemist premium segmendi rehviga. Selle rehvi loomisel nägi Vredesteini ettevõte enda ees seisva tähtsaima ülesandena turvalisuse tagamist ja sellise välismüra taseme saavutamist, mis poleks häiriv ümbritsevale keskkonnale.
Ultrac Vorti rafineeritud joonis ja asümmeetriline profiil teevad rehvide välimuse äärmiselt sportlikuks ja ainulaadseks.
Ultrac Vorti R rehv on tänase päeva seisuga Vredesteini kvaliteetrehvide (Ultra High Performance) turusegmendi rehvidest kõige sportlikum.

 

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis