Vredestein töötab välja ning toodab premium klassi rehve erinevatele sõiduautodele ning igasuguste kliimatingimuste jaoks.

 

Ultrac Cento rehvi näol on tegemist premium segmendi rehviga. Selle rehvi loomisel nägi Vredesteini ettevõte enda ees seisva tähtsaima ülesandena turvalisuse tagamist ja sellise välismüra taseme saavutamist, mis poleks häiriv ümbritsevale keskkonnale.

Ultrac Cento rehv on elegantne ja vaikne kerge suverehv, mis tagab mugavuse ja eeskujuliku efektiivsuse nii kuivadel kui niisketel teedel. Cento (itaalia keeles ’sada’) rehv sai oma nime Vredesteini kaubamärgi olemasolu sajanda aastapäeva auks.

Rehvi profiili ja külgosa loomises osales itaalia disainiagentuur Giugiaro Design, kes muutis rehvi veelgi veetlevamaks.

Giugiaro disain

Alates 1997. aastast teeb Vredestein aktiivset koostööd üle maailma tuntud Itaalia juhtiva disainibürooga Giugiaro Design. Giorgetto koos oma poja ning pärija Fabrizio Giugiaroga mõjutasid oluliselt nii Vredesteini kaubamärki kui ka selle toodangut. Koostöö Giugiaroga võimaldas Vredesteini kaubamärgil areneda ning hõivata koha Euroopa kalleimate kaubamärkide hulgas. Kaubamärgi peamisteks eripäradeks on ohutus ja disain.

Disainibüroo Giugiaro Design töötas välja Ultra High Performance klassi rehvi ainulaadse protektorimustri ja küljed. Kahtlemata on ettevõtte inseneride jaoks otsustavaks faktoriks toote ohutus, kuid Vredesteinil on ohutus ja disain lahutamatud nähtused.

Rehvitestide tulemused sõltumatute ekspertide

Tehnoloogilised lahendused

„–SW“ tähistus rehvi küljel annab tunnistust sellest, et Vredestein Ultrac Cento vastab kõige rangematele Euroopa nõuetele, mida esitatakse müratasemele ja haardumistasemele niiskel pinnal. Selle väljapaistva uue Vredestein rehvi väljatöötamisel mängisid olulist rolli mugavus ja madal müratase.

Disain
Disaini aluseks on valem „vähem – rohkem“, millega on asetatud rõhk minimalismile, elegantsusele, eelkõige aga funktsionalismile. Viirutis kahes keskmises ringsoones toonitab protektori joonise voolujoonelisust, samas kui indeks Y osutab sellele, et rehvi võib kasutada kiirustel kuni 300 km/h. Ühe sõnaga, Vredestein Ultrac Cento on ideaalne rehv suurte vahemaade läbimiseks mõeldud mugavatele ja „tarkadele“ kvaliteetautodele 

Keskendatus ümbritsevale keskkonnale
Põhjaliku testimise tulemuste järgi vastab Vredestein Ultrac Cento rehvi müratase (maksimaalselt 71 detsibelli) alates 2012. aastast kehtivatele Euroopa standarditele. Vredestein Ultrac Cento protektori koostises sisaldub kokku kümme erinevat kummiliiki, mis sisaldavad ainulaadset „High Silica“ komponentide segu, ilma polütsükliliste aromaatsete ühendite lisanditeta.

Madal veeremistakistus ja väikene kaal
Vredestein Ultrac Cento evib vähendatud veeremistakistust, mis teeb selle vaiksemaks ja tõhusamaks. Madal veeremistakistus saavutatakse tänu spetsiaalselt väljatöötatud protektori kummisegu koostisele, mis tagab väikese soojakoguse moodustumise. Rehvide kontuur ja soonte sügavus konstrueeriti eesmärgiga vähendada veeremistakistust. Rehvi õlad on väiksemad ja seega ka jäigemad, mis parendab juhitavust, vähendab veeremistakistust ja kuluvust. Võrreldes teiste sama kategooria rehvidega on Vredestein Ultrac Cento erakordselt kerge. Materjalide efektiivne kasutamine Vredesteini ettevõtte poolt võimaldas luua rehvi, mis tagab juhtimisel tõelise rahulduse!

Protektori järkjärguline kulumine tagab mugavuse kogu töötamisaja jooksul
Rehvi protektori kummisegu koostis on loodud selliselt, et liikumisel pole toodetava soojuse hulk suur, samas kui pikisoontes asuvad lamellid tagavad hea jahutuse isegi suurtel kiirustel. Protektori kulumine toimub väga aegamisi, mis tagab pika kasutusaja. Lisaks ei avalda kulumine, tavapärase ekspluatatsiooni juures, negatiivset mõju rehvi poolt kuuldavale toodavale müratasemele. Rehvide vastupidav konstruktsioon tagab selle, et Vredestein Ultrac Cento säilitab oma vormi suurtel kiirustel sõitmisel. Rehv jääb mugavaks ja vaikseks ning säilitab käigu sujuvuse kogu kasutusaja jooksul. Lisaks sellele kaitseb ketta ääri kaitsev vastupidav pikend kergsulamist ketast kahjustuste eest.

Efektiivsus niiskel ja kuival pinnal
Loomise käigus sõitsid uued rehvid – nii laboratooriumi kui välitingimustes – läbi vahemaad, mis on samaväärsed miljonite teekilomeetritega, enne kui Vredesteini insenerid lülitasid sisse „rohelise tule“ tegelikule tootmisele. See testimise peensusi tagaajav testimisrežiim tähendab seda, et Vredestein Ultrac Cento tagab suurepärase turvalisuse ja töötamise ühenduse.

  • Protektori kummisegu ainulaadne koostis tagab hea püsivuse liikumisel ja lühikese pidurdusmaa.
  • Vredestein Ultrac Cento ümardatud kontuurid loodi selleks, et tagada kõrgeim mugavus
  • Vastupidav keskmine soon tagab täiendava täpsuse juhtimisel.
  • Protektori koostis tagab suurepärase pidurdamise niisketel ja kuivadel pindadel.
  • Vredestein Ultrac Cento paistab silma suurepäraste näitajate poolest niisketel pindadel ning haardumistaseme ja kiirenduse poolest – see on kõigi Vredesteini rehvide tõestatud ja tuntud omadus.
  • Neli ringsoont tagavad vee kiire ja pideva eemaldamise, minimeerides veel liuglemise ohu. Rehvid lihtsalt lõikavad teel endile vee sisse tee.
 
 
Iseärasused Eelised
Minimalism, elegantne profiil, loodud Giugiaro Design’i poolt Viirutis kahes keskmises pikisoones toonitab voolujoonelist ehitust
Protektori kummisegu koostis „High Silica“ komponendi sisaldusega Head pidurdamisomadused
Suurepärane haardumine niisketel teedel 
Ei sisalda polütsüklilisi aromaatseid ühendeid ja on keskkonnasõbralik
Rehvi optimeeritud ehitus õla väiksema profiiliga Väga mugav ja vaikne liikumisel
Pikk tööiga
Madal veeremistakistus
Suunatud profiil nelja pikisuunalise soonega Kiire ja ühtlane vee hajutamine minimeerib veel liuglemise ohu
„-SW“ tähistus rehvi külgpinnal Vastab müratasemele ja niiskel pinnal haardumisele esitatavaile Euroopa standardeile
225/45RF17Y ja 225/50RF17Y on saadaval ka VRFC tehnoloogiaga RunFlat rehv – isegi rõhu langemisel võib see rehv endiselt „pidada vastu“ liikumiskiirusele kuni 80 km/h
 
 

VREDESTEIN rehvid

Vredestein Sportrac 3 rehv, arvukate auhindade võitja, on loodud Vredesteini poolt keskmise suurusega autodele ning saadaval standardsuurustes 15”-17”.
Sportrac 5 on vaiksed, erakordselt mugavad suverehvid ning väga tasakaalustatud sportliku profiiliga rehvid, mis kindlustavad suurepärase juhitavuse nii märgade kui ka kuivade teeolude korral.

Rehv Vredestein Ultrac SUV Sessanta on unikaalne uudistoode SUV klassi autodele mõeldud premium rehvide segmendis.
Ultrac Vorti rafineeritud joonis ja asümmeetriline profiil teevad rehvide välimuse äärmiselt sportlikuks ja ainulaadseks.
Ultrac Vorti R rehv on tänase päeva seisuga Vredesteini kvaliteetrehvide (Ultra High Performance) turusegmendi rehvidest kõige sportlikum.
« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis