Vredestein töötab välja ning toodab premium klassi rehve erinevatele sõiduautodele ning igasuguste kliimatingimuste jaoks.

 

Ultrac Vorti R rehv on tänase päeva seisuga Vredesteini kvaliteetrehvide (Ultra High Performance) turusegmendi rehvidest kõige sportlikum. Võrreldes Ultrac Vorti rehvidega on Ultrac Vorti R rehvide puhul rõhuasetus haardumise tagamisel ja võimsaimate autode juhtimise täpsusel.

Ultrac Vorti R töötati välja tihedas koostöös Itaalia Giugiaro disainibürooga ning rehvi külgpinnal ja protektoril süsiniku kujul olev joonis on spetsiaalselt sellele rehvile loodud disaini eripära.

Rehvid säilitavad veojõu taseme kõrgendatud temperatuuridel, sealhulgas kurvides, ja evivad erakordset püsivust suurel kiirusel. Ultrac Vorti R rehvidel on kiirusindeks Y ja need sobivad kiirustele üle 300 km/h. Need rehvid on ideaalne valik tõelistele sportautodele, sellistele nagu Porsche 911, Lamborghini Gallardo või Audi R8, mis nõuavad rehvidelt maksimaalset efektiivsust.

Rehvi  mõned mõõdud on spetsiaalselt optimeeritud paigaldamiseks tagateljele. Neil modifikatsioonidel on muudetud kaldenurgad ning isegi madalam õõneselementide protsentuaalne koostis protektori joonises – eriti efektiivseks haardumiseks kuivade pindadega (sest nimelt eesmised rehvid eemaldavad märgadel teedel suurema osa veest).

Giugiaro disain

Alates 1997. aastast teeb Vredestein aktiivset koostööd üle maailma tuntud Itaalia juhtiva disainibürooga Giugiaro Design. Giorgetto koos oma poja ning pärija Fabrizio Giugiaroga mõjutasid oluliselt nii Vredesteini kaubamärki kui ka selle toodangut. Koostöö Giugiaroga võimaldas Vredesteini kaubamärgil areneda ning hõivata koha Euroopa kalleimate kaubamärkide hulgas. Kaubamärgi peamisteks eripäradeks on ohutus ja disain.

Disainibüroo Giugiaro Design töötas välja Ultra High Performance klassi rehvi ainulaadse protektorimustri ja küljed. Kahtlemata on ettevõtte inseneride jaoks otsustavaks faktoriks toote ohutus, kuid Vredesteinil on ohutus ja disain lahutamatud nähtused.

 

Tehnoloogilised lahendused

Ultrac Vorti alusel loodud Ultrac Vorti R rehvid on suunatud haardumisele ja sportlikele omadustele. Uued rehvid töötati välja tihedas koostöös itaalia Giugiaro disainimajaga. Siledal asümmeetrilisel protektoril on süsinikust aktsendid külgpinnal ja protektori joonises, mis teeb nende disaini ainulaadseks.

Vredesteini „premium“ segment – koostöö tootmisharu liidritega
Vredestein Ultrac Vorti R on Vredesteini ja autotööstuse tuntud partnerite vahelise intensiivse koostöö tulemus. Näiteks Ultrac Vorti R rehvide protektori joonis loodi koostöös Itaalia Giugaro disainimajaga, mis on viimase 16 aasta jooksul tihedalt osalenud Vredesteini rehvide väljatöötamises. Ka nimetus ise, Ultrac Vorti R, on Giugiaro looming ning moodustatud sõnast vortex (inglise keeles ’keeris’), mis tähistab helikopteri tiiviku poolt õhkutõusmisel tekitatavat tugevat õhuvoolu. Ultrac Vorti R väljatöötamisel mängisid väga olulist osa pidev koostöö tuuningu alal selliste ettevõtetega, nagu Carlsson, samuti uus partnerlussuhe Hamann’iga

Lai temperatuurivahemik
Rehvide dünaamilised omadused muutuvad kõige paremaks teatud kindlas temperatuurivahemikus. Liiga kõrgete temperatuuride juures haardumine halveneb. Järsk kiirendamine, pidurdamine, kurvide läbimine ja juhtimine suurel kiirusel – kõik see tõstab rehvide temperatuuri. Ultrac Vorti R rehvi protektori koostises on arvukaid polümeeride sisestusi, mis aktiviseeruvad erinevatel temperatuuridel. Selline hoolikalt loodud koostis tähendab märksa laiemat temperatuurivahemikku, mille juures tagatakse optimaalne efektiivsus. Tulemusena säilitab Ultrac Vorti R kõrge haardumistaseme pikemate ajavahemike jooksul.

Optimeeritud esi- ja tagatelgedele
Paljudel sportautodel, mille tarbeks Ultrac Vorti R on loodud, on esi- ja tagateljel erinevad rehvimõõdud, mis on seotud kõrgema tootlikkusega tagaveo olemasoluga. Neile autodele tarnitakse Ultrac Vorti R rehvid mõõtudes, millel on modifitseeritud protektori joonis ja ehitus, mis on spetsiaalselt optimeeritud paigaldamiseks tagateljele. Muudetud kaldenurk ja madal tühiruumi koefitsient tagavad selle, et teepinnaga puutub kokku veelgi suurem osa protektorist. Täiendavad sooned protektori keskmises ribis parendavad jahutust, et säilitada sama kõrge veojõu tase. Tulemusena on rehvid ohutumad ja usaldusväärsemad suurel kiirusel liikumisel.

Suurendatud kokkupuutepind
Ultrac Vorti R protektor on laiem, samas on aga selle kontuur lamedam, mis tekitab iseäranis laia kokkupuutepinna ja võimaldab saavutada usaldusväärse haardumise, juhtimise ja liikumise stabiilsuse, seda iseäranis kurvides ja suurtel kiirustel. Välimise õla-ala suured plokid tagavad rehvile veelgi suurema risthaardumise.

Täiendav stabiilsus
Ringsoontel on kaldääred plokkide riststabiilsuse kõrgendamiseks. See tagab parema külgjõudude kompenseerimise kurvides. Sisemiste külgpindade 30° kalle tagab kurvide kiirel läbimisel pindsurve ühtlase ja sujuva jaotumise ning parema haardumistaseme.

Suurepärane täpsus juhtimisel
Ultrac Vorti R rehvidel on keskmistel ribidel ainulaadsed täkked, mis täidavad paindumispunktide rolli. See tagab kokkupuutepinna suurenemise, efektiivsuse näitajate ja rooliga juhtimise täpsuse paranemise. Lisaks sellele leiab aset rehvide täiendav jahutamine. Optimeeritud ehitus tagab täpsuse suurtel kiirustel juhtimisel ning erakordse teel püsivuse.

 
 
Iseärasused Eelised
Protektori kummisegu optimeeritud mitmekomponendiline koostis Tagab haardumistaseme säilimise kõrgetel temperatuuridel
Lai protektor lameda kontuuriga –kokkupuutepinna suurendamiseks teepinnaga Suurepärane veojõud, haardumine ja püsivus
Kolmemõõtmelised sooned Parendatud pidurdamine
Madalam müratase
Tagateljele paigaldamiseks spetsiaalsed mõõdud, millel on täiendavad ringsooned, madal õhulisuse tegur ja muudetud kaldenurk Optimeeritud tasakaal esi ja tagatelje vahel – haardumise ja jahutamise parendamiseks
Protektori ja külgmiste seinte disain on töötatud välja Giugiaro poolt Ainulaadne ja sportlik väljanägemine
Protektori asümmeetriline joonis Vastupidavad õlaplokid – veojõu parendamiseks ekstreemsete kurvide läbimisel
 
 

VREDESTEIN rehvid

Vredestein Sportrac 3 rehv, arvukate auhindade võitja, on loodud Vredesteini poolt keskmise suurusega autodele ning saadaval standardsuurustes 15”-17”.
Sportrac 5 on vaiksed, erakordselt mugavad suverehvid ning väga tasakaalustatud sportliku profiiliga rehvid, mis kindlustavad suurepärase juhitavuse nii märgade kui ka kuivade teeolude korral.

Rehv Vredestein Ultrac SUV Sessanta on unikaalne uudistoode SUV klassi autodele mõeldud premium rehvide segmendis.
Ultrac Cento rehvi näol on tegemist premium segmendi rehviga. Selle rehvi loomisel nägi Vredesteini ettevõte enda ees seisva tähtsaima ülesandena turvalisuse tagamist ja sellise välismüra taseme saavutamist, mis poleks häiriv ümbritsevale keskkonnale.
Ultrac Vorti rafineeritud joonis ja asümmeetriline profiil teevad rehvide välimuse äärmiselt sportlikuks ja ainulaadseks.
« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis