Vredestein Wintrac Xtreme S



Wintrac Xtreme S

Vredestein töötab välja ning toodab premium klassi rehve erinevatele sõiduautodele ning igasuguste kliimatingimuste jaoks.

 

Vredesteini ülisuure jõudlusega talverehvid Wintrac xtreme S onvälja töötatud nii, et need tuleksid toime ka ettearvamatute ilmastikuoludegaaasta külmimal ajal.

Maksimaalne liikumise turvalisus lumel ja jääl on Wintrac xtreme S rehvidele samasugune kohustuslik omadus, nagu ka haardumine ja rooliga juhtimise täpsus. See käib ka talvisel ajal ettetuleva külma, lumeta teekatte kohta. Soonte sisemise fikseerimise tehnoloogia (ISLT) laseb Wintrac xtreme S rehvidel tõusta UHP klassi rehvide hulgas uuele efektiivsuse tasemele. Tänu sellele tehnoloogiale on protektori soonte deformatsioon viidud miinimumi. Tulemusena näitavad rehvid üles suurepärast kursilpüsivust ja täpset juhitavust. Suur Y kiirusindeksiga rehvimõõtude valik lubab paigaldada koostöös Giugiaro stuudioga välja töötatud Wintrac xtreme S rehve kõige võimsamatele ja eksklusiivsematele autodele.


Giugiaro disain

1997. aastast alates on Vredestein teinud tihedat koostööd maailmakuulsa Itaalia disainibürooga Giugiaro Design. Giorgettol ja tema mantlipärijast pojal, Fabrizio Giugiarol, on olnud tohutu mõju Vredestein kaubamärgile ja Vredestein toodetele. Nüüd lõikavad mõlemad osapooled sellest unikaalsest brändide koostööst kasu. Vredesteini kaubamärk on osaliselt tänu selle sidumisele Giugiaroga arenenud Euroopa esmaklassiliseks kaubamärgiks oma ni.is, mille kõige tähtsamateks iseloomulikeks tunnusteks on ohutus ja disain.

Giugiaro Design vastutab Vredesteini suurepäraste omadustega rehvide mustri ja külgpinna disainimise eest. Muidugi on Vredesteini inseneridel õigus öelda otsustav sõna, kuna rehv on eelkõige ohutust tagav toode ja firma Vredestein juures käivad ohutus ja disain käsikäes. Veelgi enam, rahvusvahelistest rehvide testidest on näha, et rehvid ei ole mitte ainult stiilsemad, vaid neil on silmapaistvad sõiduomadused ja need on läbi aegade võitnud autasusid. Talverehvid, mille Vredestein on välja töötanud koos firmaga Giugiaro, tagavad erakordselt head sõiduomadused talvetingimustes. Lai suuruste vahemik ja edasiarendatud disain tähendavad seda, et talvel ei ole autojuhtidel vaja teha kompromisse nende sõidukite hea välimuse suhtes.

 

Sõltumatute ekspertide poolt läbiviidud testide tulemused


 test-world-logo
Vredestein Wintrac Xtreme S 215/65/16
Hinnang
4 koht


Tehnoloogilised lahendused

Muljetavaldavad näitajad lumel ja jääl

Wintrac xtreme S rehvide olulisimateks tunnusjoonteks on väga hea haardumine ja manööverdusvõime liikumisel lumel ja jääl on. Kahte tüüpi arvukad sooned – sirged ja sikksakikujulised – tagavad optimaalse haardumise teepinnaga.

Viimistletud juhitavus lumega katmata teedel

Soonte sisemise fikseerimise tehnoloogia (ISPT) suurendab tunduvalt Wintrac xtreme S rehvide stabiilsust ka niiskel lumeta teekattel. Tänu selle tehnoloogia rakendamisele on soonte eripäraks kõrge jäikus reavahetustel ja kurvide läbimisel. Koormuse all haarduvad sooned omavahel ning moodustavad profiili õla- ja keskosas jäigad plokid. Need plokid tagavad pideva kontrolli auto üle ja suurendavad rooliga juhtimise täpsust.

Vee väga hea kõrvalejuhtimine

Wintrac xtreme S rehvidel on kaks laiendatud pikisuunalist soont. Ühenduses rehvi keskmises stabiilses osas olevate V-kujuliste soontega tagavad need vee väga hea kõrvalejuhtimise kokkupuutepunktist. See võimaldab tagada optimaalse haardumise niiskel teekattel.

Madal veeretakistus ja pikk kasutusiga

Protektori koostises on polümeeride täiustatud kombinatsioon ja täiteainete optimeeritud süsteem. Kõik see, ühenduses uue põlvkonna silaaniga, aitab kaasa kulumiskindluse suurendamisele ja veeretakistuse vähendamisele. Samuti aitab see kaasa märkimisväärsele haardumise paranemisele märjal teekattel madalatel temperatuuridel.

 
Omadused Eelised

Novaatorlik lamellide tehnoloogia

Keskosas asuvad sirged lõhed tagavadoptimaalse haardumise ja lühikesepidurdustee lumel ja jääl
Siksakilised lõhed külgedel pakuvadtäiendavat haarduvust libedatelmaanteedel

Sisemine lamellide lukustustehnoloogia (Internal Sipe Locking Technology, ISLT)lamellidel igasugustes tingimustes

Suurepärane haardumine ja täpne juhtimine

Täiustatud, optimaalse segamissuhtega kummimaterjal hõõrdepinnal

Madal veeretakistus
Kulumiskindel
Hea haarduvus märgadel teekatetel

Kaks ülilaia pikisuunalist soont

Suurepärane vee ärasuunamine, isegi vägasuurtel laiustel
Madal müratase

Giugiaro kujundatud hõõrdepinna ja külgede disain

Efektsete tugevate joontega sportlik välimus

Kiirusekoodid V ja Y

Sobiv kiirustele kuni 300 km/h

 
 

 




hankook
vredestein
nexen
maxxis