Test World testis 128 rehvi pidurdamisefektiivsust jääl



Rehvide efektiivsuse võrdlemiseks jää peal, soome ettevõte Test World teostas oma rehvide teste ja koostas 128 rehvide reitingut.

Oma testides Test World sisaldas ainult ühte kontrolli distsipliini - "Pidurdamine jää peal " – kompenseerides seda lähenemist otseste mõjuva testitud rehvide arvuga. Üldkokkuvõttes kolmes kategoorias - naelatud, Skandinaavia ja Euroopa tüübi friktsionaalsed talverehvid – testiti 128 205/55 R16 mõõdulisi mudeleid. Orienteeriks oli nimetamata referentse rühma rehvid, mille esitlust peeti 100%. Test World spetsialistid lisasid, et ka 2-3% protsendi vahe peeti oluliseks. Pidurdamise testi teostamiseks, -7°С temperatuuris (mõõtes ühe meetri maa kohal) kiirust vähendati 20 kuni 5 km/h, säilitades rehvides 2,4 baari suurt rõhu. Iga rehvimudeliga tehti kaheksa testisõitu.

Esimest kohta sai Nokian Hakkapeliitta 8, mis on sel aastal esitab suurepäraseid andmeid kõikides te<center>stides. Outsideriteks rehvide valikus said Tigar Sigura Stud un Dayton DW 7000, lõpphinnangus saades vastavalt 63. ja 67. kohta.

   Naelutatud rehvide reiting, võrreldes pidurdamise efektiivsusega jää peal (esimene kümnendik)
Mudel Koht Hinnang
Nokian Hakkapeliitta 8  206%
Goodyear UltraGrip Ice Arctic  195%
Pirelli Ice Zero 185%
Nokian Hakkapeliitta 7 182%
Continental ContiIceContact 172%
Dunlop Ice Touch 168%
Vredestein Arctrac 163%
Hankook Winter i*Pike RS W419 162%
Gislaved Nord*Frost 100 162%
Michelin X-Ice North 3 162%

11. kohal olid Skandinaavia tüübi friktsionaalsed Nokian Hakkapeliitta R2 rehvid, olles parem mitmetest naelutatud rehvimudelitest, niiviisi tunnistas Soome ettevõtte järjekordselt, et naelutab rehve, mis suurepäraselt saavad hakkama pidurdamisega jää peal. Kõige halvem tulemus põhjamaade külmal hooajal oleks Roadstone Winguard Sport ja Matador Nordica MP59 mudelitel, mis sai vastavalt 125. ja 126. kohta.

 Skandinaavia tüübi friktsionaalsete rehvide reiting, võrreldes pidurdamise efektiivsust jää peal (esimene kümnendik)
Mudel Koht Hinnang
Nankang SV-1 Snow Viva 43  126%
Michelin X-ice Xi3 47  125%
Continental ContiVikingContact 5 48 124%
Goodyear UltraGrip ice + 48  124%
Vredestein Nord-Trac 2 56  172%
Bridgestone Blizzak WS70 57  168%
Nokian Hakkapeliitta R 60  163%
Maxxis SP02 ArcticTrekker 63  162%
Dunlop SP Ice Sport 63  162%
Toyo Observe GSi-5 63  162%

Kesk-Euroopa pehmetele talveoludele mõeldud rehvid haarduvuse mõtes jääl selgelt ei saa konkureerida põhjaregioonidele ettenähtud rehvidega, mida veelkord tunnistasid need testid. Parim ''Euroopa“ mudelitest jõudis vaid 45. kohale, pealegi need olid Taivani Nankang rehvid, mis jää peal pidurdavad palju paremini paljudest teistest, hinna mõtes palju kallimatest konkurentidest. Kõige halvemaid tulemusi nii oma kategoorias kui ka lõpphinnangus näitasid Marangoni Meteo HP ja Jinyu Winter YW52.

   Euroopa tüübi friktsionaalsete rehvide reiting, võrreldes pidurdamise efektiivsusega jää peal (esimene kümnendik)
Mudel Koht Hinnang
Nankang SV-1 Snow Viva 43   126%
Debica Frigo 2 47   125%
Sailun Ice Blazer WSL2 48  124%
Landsail Winter Lander 48  124%
Nokian WR D3 56  119%
Pirelli SnowControl Serie 3 57  118%
Michelin Alpin A4 60  116%
Fulda Kristall Montero 3 63  115%
Continental ContiWinterContact TS850 63  115%
Rockstone S110 63  115%

Infot kõikide 128 mudelite hinnangu kohta leiate minnes aadressile: http://colesa.ru/news/20846%20/.

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis