Vi Bilagare: 205/55 R16 mõõdus suviste säästurehvide test (NnBHD-2/15)




Rootsi ajakiri Vi Bilagare ja soomlaste Tuulilasi testisid üheksat odava hinnaklassi rehvi, millest mõned suutsid näidata täiesti arvestatavaid tulemusi.

ViBilagare1

Katsed viidi läbi Uvalde (Texas, USA) katsepolügoonil 2014. aasta detsembris. Kuival teel läbiviidud katsetes oli asfaldi temperatuur 18…22 °C, märjal trekil aga 12…18 °C. Subjektiivsetes testides (juhitavus, müra ja sõidumugavus) kasutati autot VW Golf 7 mootoriga 1,8 TSI, ülejäänud testides Audi A4. Elektroonilised süsteemid olid aktiveeritud kõigis testides peale juhitavuskatsete, mida tehti nii ESP-ga kui ilma selleta.

Üritades leida kõige odavamat hinda, ostavad autojuhid sageli Aasias, eelkõige Hiinas toodetud rehve. Seejuures ei tähenda asjaolu, et rehvi valmistajamaaks on Hiina või mistahes muu Aasia riik, alati madalat kvaliteeti.
Vaieldamatu on siiski see, et tuntud kaubamärkide Premium-klassi ja säästurehvide vahel on olemas tajutavad erinevused. Selles testis osalenud rehvide omadused olid erinevad, ulatudes täiesti talutavatest kuni katastroofiliselt halbadeni.

ViBilagare3

Testitud säästurehvide hulka kuulusid Accelera Alpha, General Altimax Sport, Gislaved Ultra*Speed, Nankang NK Comfort AS–1, Nexen N'Blue HD Plus, Sava Intensa HP ja Sonar SX–1 Evo.



1. Sava Intensa HP

1 sava intensa HP

ühtlaselt head tulemused kõigis valdkondades
lühike pidurdusmaa, külglibisemise puudumine ja hea juhitavus märjal teel
suur vesiliukindlus
lühike pidurdusmaa, suur turvalisus kuival teel tehtud erakorraliste manöövrite ajal
madal müratase
väike veeretakistus
sujuv sõit

2. Nexen N'Blue HD Plus

 2 Nexen-NBlue-HD-Plus

lühike pidurdusmaa, külglibisemise puudumine, hea juhitavus ja ennustatav käitumine märjal teel
suur vesiliukindlus
väga väike veeretakistus
kõrge mugavustase

keskmised näitajad kuival teel

3. Gislaved Ultra*Speed

 3 Gislaved-Ultra-Speed

lühike pidurdusmaa, külglibisemise täielik puudumine ja hea juhitavus märjal teel
suur vesiliukindlus
lühike pidurdusmaa ja optimaalne turvalisus kuival teel
kõige väiksem veeretakistus

vähene sõidumugavus

4. General Altimax Sport

4 general altimax-sportjpg

lühike pidurdusmaa ja külglibisemise puudumine märjal teel
hea juhitavus ja optimaalne turvalisus kuival teel tehtud erakorralise manöövri ajal
väike veeretakistus
suhteliselt madal müratase
sujuv sõit

suhteliselt pikk pidurdusmaa kuival teel

5. Nankang AS-1

5 Nankang AS1 


hea juhitavus ja külglibisemise puudumine märjal teel
lühike pidurdusmaa ja optimaalne turvalisus kuival teel tehtud erakorralise manöövri ajal

üksnes keskmine vesiliukindlus
suur veeretakistus
suhteliselt kõrge müratase

6. Sonar SX-1 Evo

6 sonar sx-1 evo

küllalt lühike pidurdusmaa, külglibisemise puudumine ja vastuvõetav juhitavus märjal teel
väga suur vesiliukindlus
piisavalt sujuv sõit

kõige suurem veeretakistus
kõige kõrgem müratase

7. Accelera Alpha

7 accelera-alpha

vastuvõetav juhitavus kuival teel


pikk pidurdusmaa, külglibisemine ja ebapiisav juhitavus märjal teel
suur veeretakistus

Colesa.ru

 

 

 

 

 

« tagasi



hankook
vredestein
nexen
maxxis